Zamieszczone przez _tm_
Ogranicznik prędkości / obrotów.
Zwiń
X
-
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez _tm_moje obliczenia zakładają, że znalazłem właściwe wartości przełożeń
Komentarz
-
Zamieszczone przez _tm_Wg moich wyliczeń 4500RPM na V biegu = 214km/h. I jest to prędkość rzeczywista, czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/h
[ Dodano: Pon 09 Lut, 09 08:30 ]
Zamieszczone przez _tm_czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/hsaport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
Komentarz
-
-
RSS_OCP Member
- 2004
- 2333
- Superb III (3V3)
- ASV 1.9 TDI VP 110 KM
- CDAA 1.8 TSI 160 KM
- CHHB 2.0 TSI RS 220 KM
Zamieszczone przez szkodaZamieszczone przez _tm_Wg moich wyliczeń 4500RPM na V biegu = 214km/h. I jest to prędkość rzeczywista, czyli pewnie na liczniku byłoby ok. 230km/h
Komentarz
-
mrqtm,
o ile dobrze pamiętam to tutaj akurat jest blokada, u mnie na luzie (na parkingu) silnik nie pozwala wejść wyżej niż 4000obr.
_tm_,
"przełożenie 5 biegu to jest 0,74 a przełożenie główne 3,39. Oznacza to, że przy 4100RPM mamy prędkość 195km/h. Przy obrotach 4500RPM jest to już 214km/h a przy 4700RPM (chyba tu się zaczyna czerwone pole) mamy 224km/h"
Mi wychodzi na oponach 205/55/16
Przy 4100obr = 190km/h
Przy 4500obr = 208km/h
Przy 4700obr = 217km/hJeśli jedziesz szybciej niż ja, jesteś wariatem.
Jeśli jedziesz wolniej niż ja, jesteś debilem
Komentarz
-
-
mrqtm, czytałeś instrukcję? słyszałeś jak układać silnik? Jeżeli nie, to za pół roku założysz post pt: Ile BSE bierze oleju? :lol:Był: VWCaddy 1,9 TDI, Superb 2,0 TDI, Ceed 1,6 CRDI, OII 1,4 TSI, Astry: G - 1,6 8V, H - 1,7 CDTI, Skoda 105, Maluch.
Jest jeszcze Fabia II CGGB, ale tu nie ma o czym pisać.
Komentarz
-
-
Tak wiem czytałem instrukcję , nie jest to też moje pierwsze nowe auto z salonu tylko się zdziwiłem bo w poprzednim tego nie miałem. No ale też nie mialem tego,że trzeba było wcisnać sprzęgło,żeby uruchomić motor.A w firmowym 1,9 TDI w Fabii(2009r) też na luzie można wejść na czerwone pole. A ogólnie mi chodziło o to czy tak we wszystkich nowych autach teraz jest czy to np po 1000 km samo zniknie. Wcale nie mam zamiaru katować mojego nowego auta wysokimi obrotami tylko tak z ciekawości zakręciłem .
Nawiązując jeszcze do poprzedniej skody jakoś nie brała mi oleju bo ładnie ją użytkowałem.( w pierwszym roku przejechane tylko 7800 km)
Ale dziękuję wszystkim za miłe słowaByła Octavia Tour +
jest O2 Tour , Bosso Burdello
Komentarz
-
-
troche odświeżę temat. Moja Octa 2012 rok , 2.0 TDI 140 koni prędkość maksymalna 217 km/h przy 3500 obr/min i nic więcej!!
Jest ogranicznik ?? Jak tak to jak go zlikwidować ?? Ja chcę WIĘCEJ !!
A jeśli nie ma to rozumiem , że nastąpiło zrównanie mocy i oporów!
Oczywiście na niemieckiej autostradzie :lol:Załączone plikiNOWA TWARZ http://www.wrzuta.pl/obraz/x1NMSALRtR/
Bilstein B4+tarcze ATE PD+klocki ATE - SUPER ZESTAW !!
Wojtisek - bokiem do przodu to jest to !!!!
171 KM ; 402 Nm obr/min
Nie sztuką jest zabić muchę przednią szybą, sztuką jest zabić ją boczną...
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez wojtisek1troche odświeżę temat. Moja Octa 2012 rok , 2.0 TDI 140 koni prędkość maksymalna 217 km/h przy 3500 obr/min i nic więcej!!
Jest ogranicznik ?? Jak tak to jak go zlikwidować ?? Ja chcę WIĘCEJ !!
A jeśli nie ma to rozumiem , że nastąpiło zrównanie mocy i oporów!
Oczywiście na niemieckiej autostradzie :lol:
Komentarz
-
-
U mnie w Octavii I, 1.8T auto przyspiesza całkiem sprawnie do licznikowego 210 po czym nic więcej nie chce. I nie jest to jakiś koniec mocy czy coś, bo wskazówka do tego miejsca się nie "wlecze", tylko idzie równym tempem i przy 210km/h jest po prostu stop. Sądzę że jest te zabezpieczenie na V biegu. Co prawda na pozostałych nigdy do odciny nie ciągnąłem i nie mam zamiaru.
Komentarz
-
Komentarz